• Αναζήτηση

Τι πρέπει να προσέχουμε στις συναλλαγές στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης!

Παράνομες και παραπλανητικές πρακτικές από προφίλ στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, κυρίως στο Facebook, που εμφανίζονται ως προμηθευτές διαπίστωσε η γενική γραμματεία Εμπορίου και Προστασίας Καταναλωτή, μετά από καταγγελίες που έκαναν καταναλωτές.

Τα προφίλ αυτά καλούν τους καταναλωτές να καταβάλλουν χρηματικά ποσά για την αγορά αγαθών, χωρίς ωστόσο, είτε να τους παραδώσουν τα αγαθά αυτά, είτε να παραδίδουν αγαθά άλλα από τα παραγγελθέντα ή απομιμητικά/ελαττωματικά χωρίς δυνατότητα επιστροφής.

Κοινή συνισταμένη των εν λόγω καταγγελιών είναι

  • Η απουσία δήλωσης ταχυδρομικής διεύθυνσης του εμφανιζόμενου ως προμηθευτή στο μέσο κοινωνικής δικτύωσης ή, σε κάποιες περιπτώσεις, η δήλωση ψευδούς διεύθυνσης στην Ελλάδα.
  • Η αδυναμία επικοινωνίας του καταναλωτή με τις προβαλλόμενες γραμμές επικοινωνίας (συνήθως σε κινητά τηλέφωνα της χώρας) ή η προβολή τηλεφωνικών γραμμών που δεν αντιστοιχούν σε πραγματικούς τηλεφωνικούς αριθμούς της χώρας.
  • Η αποστολή των αγαθών μέσω εταιρειών ταχυμεταφορών, στα συνοδευτικά δελτία των οποίων δεν αναφέρεται η διεύθυνση επικοινωνίας του αποστολέα ή αναφέρεται ψευδής διεύθυνση…

Διαβάστε περισσότερα εδώ: newsbeast.gr

Ροή Ειδήσεων