Παραλίγο νέα Τέμπη. Το θρίλερ καταγράφηκε παραμονές Χριστουγέννων. Δηλαδή 10 μήνες μετά το πολύνεκρο δυστύχημα. Λίγο έλειψε να συγκρουστούν δύο επιβατικές αμαξοστοιχίες, η 1313 που εκτελούσε το δρομολόγιο Κιάτο – Πειραιάς και η 51 (Ασημένιο Βέλος) η οποία εκτελούσε το δρομολόγιο Θεσσαλονίκη – Αθήνα. Ευτυχώς η σύγκρουση αποφεύχθηκε στο πάρα πέντε, χάρη στην ετοιμότητα του υπεύθυνου της τηλεδιοίκησης του ΣΚΑ που κυριολεκτικά ούρλιαζε στον ασύρματο.
Δυστυχώς όπως αποκάλυψε στο Notospresso αδελφός του Βάιου Βλάχου, που σκοτώθηκε στο δυστύχημα των Τεμπών, ο Βαγγέλης Βλάχος, σήμερα η κατάσταση στον Σιδηρόδρομο δεν έχει αλλάξει.
«Σήμερα υπάρχουν ακόμα τμήματα στον σιδηρόδρομο, όπως ακριβώς ήταν πριν το δυστύχημα»
«Πριν ένα χρόνο είχα κάνει μια δημοσίευση στα Social Media, όταν είχε αλλάξει ο αρμόδιος υπουργός και είχε τοποθετηθεί ο κ. Σταικούρας. Στην δημοσίευση ανέφερα ότι ακριβώς πρέπει να αλλάξει και να διορθωθεί, ώστε να γίνει στοιχειωδώς ασφαλής ο σιδηρόδρομος. Ένα χρόνο μετά δυστυχώς δεν έχει αλλάξει τίποτα. Υπάρχουν σημεία στα οποία εξακολουθεί να μην υπάρχει φωτοσήμανση και τμήματα τα οποία παραμένουν, όπως ακριβώς ήταν πριν το δυστύχημα».
Όπως αποκαλύπτεται ακόμα και σήμερα οι Έλληνες ταξιδεύουν σε ένα επισφαλές σιδηροδρομικό δίκτυο και κάποιες φορές φαίνεται να είναι θέμα τύχης η ολοκλήρωση του ταξιδιού τους. Κάτω από αυτές τις συνθήκες φαντάζει, αν μη τι άλλο, κωμικοτραγικό στην Πελοπόννησο, να μιλάμε για επαναλειτουργία του Σιδηρόδρομου, εξέλιξη που απαιτεί πόρους, τεχνογνωσία και υπευθυνότητα, δεδομένα που απ΄ότι φαίνεται δεν εξασφαλίζονται ούτε στους πολυσύχναστούς σιδηροδομικούς σταθμούς και διαδρομές.