• Αναζήτηση

Προτάσεις από Κανάκη – Τσιγαρίδη για οργάνωση και συντήρηση των σχολικών μονάδων

Οι δημοτικοί σύμβουλοι με την παράταξη Καλαμάτα_ΜετάΒασίλης Κανάκης και Αθανάσιος Τσιγαρίδης, προτείνουν την δημιουργία μιας ηλεκτρονικής, ψηφιακής  πλατφόρμας, υπό μορφή ιστοσελίδας και εφαρμογής, στην οποία θα έχουν πρόσβαση μόνο οι διευθυντές των σχολείων με ειδικούς κωδικούς, ώστε  να καταγράφουν τα αιτήματα τους για συντηρήσεις, επισκευές και παρεμβάσεις στα σχολικά συγκροτήματα του Δήμου Καλαμάτας.

Αναλυτικά:

Τον Σεπτέμβρη, σε συνεδρίαση του Δημοτικού Συμβουλίου, ο κ. Βασιλόπουλος ανέφερε πως στα σχολεία έχουν διενεργηθεί πρωτοφανείς παρεμβάσεις συντήρησης, Η πραγματικότητα , δυστυχώς, τον διέψευσε, καθώς τους μήνες που ακολούθησαν τα προβλήματα που ανέκυψαν ήταν πολλά και σημαντικά.

Συναισθανόμενοι την κραυγή αγωνίας εκπαιδευτικών, γονέων και φυσικά των ίδιων των μαθητών αναζητήσαμε κάποιες λύσεις που θα μπορούσαν να οργανώσουν αποτελεσματικότερα  το μείζον ζήτημα της συντήρησης των σχολείων.

 

Θεωρούμε πως ένα βασικό πρόβλημα αποτελεί η μη ορθολογική ιεράρχηση των προβλημάτων και πιστεύουμε ότι αυτό δύναται να βελτιωθεί με την παρακάτω πρόταση.

 

Η πρόταση μας αφορά την δημιουργία μιας ηλεκτρονικής, ψηφιακής  πλατφόρμας, υπό μορφή ιστοσελίδας και εφαρμογής, στην οποία θα έχουν πρόσβαση μόνο οι διευθυντές των σχολείων με ειδικούς κωδικούς.

 

Εκεί θα μπορούν ανά πάσα στιγμή να καταγράφουν τα αιτήματα τους για συντηρήσεις, επισκευές και παρεμβάσεις στα σχολικά συγκροτήματα του Δήμου Καλαμάτας.

 

Τα αιτήματα θα κατηγοριοποιούνται , βάσει του είδους τους και της σχολικής βαθμίδας που ανήκει το κάθε σχολικό συγκρότημα και ύστερα θα ταξινομούνται σε υποκατηγορίες πιο συγκεκριμένες.

Για παράδειγμα κατηγορία ελαιοχρωματισμοί, υποκατηγορία εσωτερικός χρωματισμός ή κατηγορία επισκευή επιχρισμάτων, υποκατηγορία εσωτερικά επιχρίσματα σε αίθουσα.

 

Με αυτόν τον τρόπο τα αιτήματα θα παίρνουν αμέσως αριθμό πρωτοκόλλου, με συγκεκριμένη ημερομηνία και θα υπάρχει πλήρης διαφάνεια ως προς το αντικείμενο και τον χρόνο που αυτά κατατίθενται.

Ταυτόχρονα θα είναι απολύτως ευκρινής η ιεράρχηση των πιο σημαντικών ζητημάτων, καθώς μια αίθουσα που στάζει προφανώς θα πρέπει να προηγηθεί μιας αίθουσας που χρειάζεται βάψιμο και είναι σε καλύτερη κατάσταση.
Οι διευθυντές θα έχουν άμεση ανταπόκριση στα αιτήματα τους και ενημέρωση σχετικά με την εξέλιξη αυτών.
Προκειμένου να αποφευχθεί μεγάλο πλήθος αιτήσεων αρχικά μπορεί το σύστημα να δέχεται μέχρι 2 αιτήματα τον μήνα από κάθε διευθυντή.

Ανάλογα με τις κατηγορίες θα κατανέμονται και τα χρηματικά ποσά που δύναται να διαθέσει ο Δήμος.

Τέλος θα αποφεύγονται ψηφοθηρικές λογικές που διαστρεβλώνουν την ορθολογική ιεράρχηση των ζητημάτων.

 

Η εφαρμογή μπορεί να λειτουργήσει από το επόμενο σχολικό έτος πιλοτικά και αναλόγως να κρίνουμε τι βελτιώσεις και αλλαγές ενδεχομένως να χρειαστούν.
Ανάλογες εφαρμογές υπάρχουν και είναι σε πλήρη λειτουργία και σε άλλους Δήμους της Χώρας.

 

Εν κατακλείδι, η παραπάνω πρόταση, σε συνδυασμό με αύξηση της χρηματοδότησης για τα σχολεία, η οποία δύναται να επέλθει εάν μειωθούν έξοδα άλλων κωδικών του προϋπολογισμού που αφορούν κυρίως την επικοινωνιακή πολιτική του Δήμου μας, μπορεί να λειτουργήσει θετικά και να δώσει λύσεις στο καίριο πρόβλημα της συντήρησης των σχολικών μονάδων.

Βασίλης Κανάκης
Πολιτικός Μηχανικός MSc
Πτυχιούχος Φυσικής ΕΚΠΑ
Δημοτικός Σύμβουλος Καλαμάτας
Καλαμάτα Μετά

Αθανάσιος Τσιγαρίδης
Εκπαιδευτικός

MEd Ειδική Αγωγή

ΜΑ Δημόσια Διοίκηση

Δημοτικός Σύμβουλος Καλαμάτας
Καλαμάτα Μετά

Ροή Ειδήσεων