Ένας πανελλαδικός διαγωνισμός έλαβε χώρα πριν λίγο καιρό στο social media και συγκεκριμένα στο facebook, από την Under Armour, ένα από τα κορυφαία επώνυμα αθλητικά brands. Ο διαγωνισμός αφορούσε καταστήματα από όλη την Ελλάδα, που θα δημιουργούσαν μια ξεχωριστή βιτρίνα, δίνοντας ο καθένας τη δική του «πινελιά», βασισμένοι στην κουλτούρα και το ύφος της Under Armour.
Η εταιρεία προμήθευσε τους επίσημους συνεργάτες της με κομμάτια βασικού εξοπλισμού, τα οποία έπρεπε να εκμεταλλευτεί το κάθε κατάστημα για να δημιουργήσει μια βιτρίνα τόσο μοναδική όσο και η Under Armour.
Μόλις οι βιτρίνες ήταν έτοιμες, μια αντιπροσωπευτική φωτογραφία έπρεπε να ανέβει στο Facebook και η Under Armour διάλεξε τις δέκα καλύτερες από τις σχεδόν 100 συμμετοχές – μεταξύ των οποίων και των καταστημάτων COSMOS Καλαμάτας – και τις ανάρτησε στην επίσημη σελίδα τους στο facebook.
Η νικήτρια βιτρίνα θα αναδεικνυόταν από το πλήθος των μοναδικών κοινοποιήσεων, μεταξύ των δέκα επιλεγμένων βιτρινών.
Με το σλόγκαν “SoldierOfFortune” και μια βιτρίνα με μοναδική διακόσμηση, με τη βοήθεια των ξεχωριστών συνεργατών μας, τα καταστήματα COSMOS Καλαμάτας κέρδισαν τις εντυπώσεις, και με 1700 μοναδικές κοινοποιήσεις κέρδισαν το διαγωνισμό.
Το δώρο του διαγωνισμού , για την βιτρίνα που θα αντιπροσώπευε πλήρως το brand, ήταν το εκπληκτικό νέο Nissan Micra με τα χαρακτηριστικά συνθήματα της Under Armour “PROTECTTHISHOUSE” και “Iwill”.
Εκ μέρους της διοίκησης των καταστημάτων, θα θέλαμε να ευχαριστήσουμε για τη συνεργασία, αλλά και να συγχαρούμε για την εξαιρετική δουλειά τους, την εταιρεία DesignTeam του κ. Θεοδωρακόπουλου Νίκου για τον σχεδιασμό του project, καθώς και τους συνεργάτες, Βασιλόπουλος Παναγιώτης (antitypon) , Λευκιμιάτης Γιώργος και Νικολαϊδη Γιώργο(replica), Πανόπουλος Διονύσης (μεταλλικές κατασκευές) για την υλοποίηση του.
Σας ευχαριστούμε όλους για την στήριξη, και είμαστε εδώ να σας την ανταποδώσουμε μέσα από τα καταστήματα μας, τις υπηρεσίες και τα προϊόντα μας.