“μετά την ανακοίνωση νομοσχεδίου για την παιδεία εν μέσω καραντίνας, η κυβέρνηση αποφάσισε να φέρει με έκτακτη τροπολογία σε χρόνο εξπρές και σε άσχετο νομοσχέδιο του υπουργείου Μετανάστευσης και Ασύλου, την αναμετάδοση των μαθημάτων του σχολείου στο Διαδίκτυο!”. Παρατηρεί ότι “ο τρόπος που διδάσκεται το μάθημα, το τι λέγεται ανάμεσα στους μαθητές και τον καθηγητή, το τι θα πει ο κάθε μαθητής εν ώρα μαθήματος δεν μπορεί να γίνει με όρους τηλεοπτικού ριάλιτι, χωρίς καμία εξασφάλιση ότι δεν θα μαγνητοσκοπηθεί και διαδοθεί σε άσχετα μέσα. Οι μαθητές ξέρουν πολύ καλά πως στη σχολική τους τάξη είναι «μια οικογένεια» με τους συμμαθητές και τους καθηγητές τους. Μαθαίνουν όλοι μαζί, ανταλλάσσουν γνώμες και απόψεις, βοηθούν ο ένας τον άλλον, αισθάνονται ελεύθεροι να κάνουν την πλάκα τους. Είναι επικίνδυνη και αντιπαιδαγωγική πράξη αυτά να βιντεοσκοπούνται. Αν η κυβέρνηση νοιαζόταν να μην χάσει το μάθημα κανένας μαθητής που ανήκει σε ευάλωτη ομάδα, θα είχε δώσει σε όλους τους μαθητές τον απαραίτητο σύγχρονο εξοπλισμό για την τηλεκπαίδευση και δεν θα «έταζε» τάμπλετ για όλους, που την επομένη γινόταν «δανεικά τάμπλετ για ελάχιστους». Αν η κυβέρνηση δεν μετρούσε τις ανάγκες των μαθητών σε ευρώ, θα έπαιρνε όλα τα ουσιαστικά μέτρα ανοίγματος των σχολείων (απολύμανση, καθαριότητα, μέσα ατομικής προστασίας, κατάλληλες αίθουσες), για να μην αισθάνεται κανείς εκπαιδευτικός ή μαθητής ανασφάλεια να γυρίσει στο σχολείο. Μπορεί, με την ισότιμη σύγχρονη ή ασύγχρονη τηλεκπαίδευση, να εξασφαλίσει να μην χάσουν το μάθημα οι μαθητές ευάλωτων ομάδων. Η κυβέρνηση να είναι σίγουρη πως στην εφαρμογή -αν δεν την αποσύρει- της συγκεκριμένης τροπολογίας, αλλά και στην πιθανή κατάθεση νομοσχεδίου για την παιδεία, θα βρει απέναντί της το μαθητικό κίνημα”.