Καταρρίπτοντας τον μύθο πως όσο καθυστερούμε να κλείσουμε εισιτήρια τόσο πέφτουν οι τιμές!
Η οργάνωση και το booking ενός ταξιδιού, δεν μπορούν να είναι χρηματιστήριο ή τζόγος. Κι αν κάποτε επικρατούσε η άποψη «περίμενε, στο τέλος θα πέσουν οι τιμές» -μία άποψη που εισήγαγε στην καθημερινότητά μας την έννοια του last minute booking- τα τελευταία χρόνια έχει αποδειχτεί στην πράξη πως το ταξίδι δεν είναι …λαϊκή αγορά, όπου πας προς το τέλος και πράγματι δίνουν τη ντομάτα όσο όσο.
Οι παροιμίες άλλωστε δεν έχουν βγει τυχαία, αντιθέτως συμπυκνώνουν τη λαϊκή σοφία. Συνεπώς, των φρονίμων τα παιδιά, πριν πεινάσουν μαγειρεύουν. Πρακτικά αυτό σημαίνει, πως για να πετύχεις καλή τιμή είτε στη μεταφορά, είτε στη διαμονή σου, θα πρέπει να κάνεις τις κινήσεις σου αρκετά νωρίτερα:
α. Να προλάβεις τη χαμηλή τιμή σε αεροπορικό εισιτήριο. Αυτό μεταφράζεται σε τουλάχιστον ένα τρίμηνο πριν την ημερομηνία του ταξιδιού σου.
β. Να προλάβεις τις early booking εκπτώσεις των ξενοδοχείων ή τις non refundable προσφορές.
«Περίπου το 40% των πελατών σε αεροπορικά πακέτα, κάνουν την επιλογή τους από 70 έως 90 ημέρες πριν, ενώ στα αντίστοιχα οδικά πακέτα το 60% των πελατών κάνουν την κράτησή τους από 60 έως 40 ημέρες πριν. Κρατήσεις της τελευταίας στιγμής (15 ως 7 ημέρες πριν) γίνονται μόνο σε τριήμερα κι αργίες, όπου οι περισσότεροι περιμένουν να δουν τις άδειες, τον καιρό κλπ πριν αποφασίσουν,» Αυτά είναι τα στοιχεία που μας προμηθεύει το 18-24 Travel, που τα τελευταία χρόνια κινεί τον μεγαλύτερο όγκο Ελλήνων τουριστών σε διαδικτυακά πακέτα διακοπών.
Συνέχεια άρθρου εδώ
Πηγή: news247.gr