Τη δυνατότητα αναβίωσης των ρυθμίσεων οφειλών σε 100 και 120 δόσεις, για τους πληγέντες από την πανδημία, δίνει η ΑΑΔΕ.
Η διαδικασία επαναφοράς των δύο ρυθμίσεων αφορά όλους όσοι έχασαν δόσεις στο διάστημα των έκτακτων μέτρων κατά της πανδημίας, από τον Μάρτιο μέχρι και τον Νοέμβριο, με συνέπεια να βγουν εκτός των ρυθμίσεων.
Πλέον, η πλατφόρμα αναβίωσης των ρυθμίσεων 100 και 120 δόσεων είναι διαθέσιμη προς τους φορολογούμενους. Οι δύο βασικές προϋποθέσεις για την επαναφορά των ρυθμίσεων είναι:
Να υποβάλουν τη σχετική υπεύθυνη δήλωση.
Να καταβάλουν τη δόση Δεκεμβρίου μέχρι τις 31/12 (οι απλήρωτες δόσεις θα μεταφέρονται στο τέλος της ρύθμισης).
Επαναφορά ρυθμίσεων οφειλών: Ποια η διαδικασία
Η διαδικασία για την επαναφορά των ρυθμίσεων οφειλών σε 100 και 120 δόσεις γίνεται μέσω της πλατφόρμας myBusinessSupport. Με την αίτηση επιτυγχάνεται η επανένταξή τους στο ίδιο καθεστώς ρύθμισης, με τους ίδιους όρους και προϋποθέσεις για την υπολειπόμενη οφειλή και για τις δόσεις που απομένουν.
Τα βήματα για την αίτηση
Μετά την υποβολή της υπεύθυνης δήλωσης χρειάζεται προσοχή στην καταβολή της δόσης Δεκεμβρίου έως τις 31/12/2020. Η καταβολή αυτή πρέπει να γίνει σε πίστωση της Ταυτότητας Ρυθμισμένης Οφειλής (Τ.Ρ.Ο.) αποκλειστικά με έναν από τους δύο παρακάτω τρόπους:
μέσω web-banking, ή
σε υποκατάστημα στην τράπεζά σας, μόνο αν δεν είναι δυνατή η καταβολή μέσω web-banking.
Χρονοδιάγραμμα επανένταξης
Η επανένταξη των οφειλετών στις ρυθμίσεις γίνεται την επομένη εργάσιμη από την ημέρα παραλαβής του σχετικού αρχείου των τραπεζών από τη Γενική Διεύθυνση Ηλεκτρονικής Διακυβέρνησης (ΓΔΗΛΕΔ) της ΑΑΔΕ.
Η ΓΔΗΛΕΔ θα εκκινήσει τη διαδικασία του σχετικού ελέγχου στις 21 Δεκεμβρίου 2020. Για πληρωμές, που θα γίνουν στις 31 Δεκεμβρίου 2020, η επανένταξη θα ολοκληρωθεί έως και την Πέμπτη, 7 Ιανουαρίου 2021. Στη συνέχεια, στην Προσωποποιημένη Πληροφόρηση, στο myTAXISnet, θα επικαιροποιηθεί η εικόνα της ρύθμισης (δόσεις, ποσά, ημερομηνίες καταβολής).
Διευκρινίζεται ότι οι αιτήσεις επανένταξης ρυθμίσεων στον Εξωδικαστικό Μηχανισμό Ρύθμισης Οφειλών Επιχειρήσεων (ν. 4469/2017) πραγματοποιούνται στην Επιχειρησιακή Μονάδα Είσπραξης (Ε.Μ.ΕΙΣ.) της ΑΑΔΕ.