Ο πρόεδρος του Εμπορικού Συλλόγου Φιλιατρών Παρασκευάς Παπασταθόπουλος δεν «μασάει» τα λόγια του ακόμα και όταν απευθύνεται στον Διευθύνοντα Σύμβουλο της Τράπεζας Πειραιώς κ. Χρηστό Μεγάλου.
Σε επιστολή του με θέμα «Επαναλειτουργία υποκαταστήματος Τράπεζας Πειραιώς στα Φιλιατρά» αναφέρει:
«Αξιότιμοι/ες κύριοι/ες,
Στη συνέχεια επιστολής μας με θέμα «Αναστολή λειτουργίας υποκαταστήματος Τράπεζας Πειραιώς στα Φιλιατρά» στις 31 Μαΐου του 2020, που σας προωθήθηκε μέσω της Υπεύθυνης Καταστήματος κ. Δήμητρα Βασιλόπουλου με Αρ. Πρωτ. 38 Ημερ. Παραλαβής 02/06/2020, κάνουμε ξανά σήμερα, 26 Ιουνίου 2020, μια προσπάθεια επικοινωνίας μαζί σας γιατί κανένα από τα ερωτήματα που θέτουμε στην πρώτη επιστολή μας δεν έχει απαντηθεί. Κανείς υπεύθυνος δεν έχει επικοινωνήσει μαζί μας για να δώσει απαντήσεις σχετικά με την επαναλειτουργία τού υποκαταστήματος της Τράπεζας Πειραιώς στην περιοχή των Φιλιατρών. Το πρόβλημα με τη μη λειτουργία τού καταστήματος είναι φανερό και στις γειτονικές πόλεις που καθημερινά έξω από την πόρτα των καταστημάτων συνωστίζονται πελάτες τής Τράπεζας, υπό υψηλές θερμοκρασίες και ήλιο, περιμένοντας να εξυπηρετηθούν. Απαντήσεις δεν πήραμε ούτε για την επαναλειτουργία τού καταστήματος αλλά ούτε και για την αντικατάσταση του μηχανήματος ATM στην πόλη των Φιλιατρών. Ένα ΑΤΜ που λόγω της μη λειτουργίας του υποκαταστήματος, εξυπηρετεί καθημερινά εκατοντάδες πελάτες, κατοίκους κι επισκέπτες τής τράπεζας. Ένα μηχάνημα με σοβαρά προβλήματα λειτουργίας για το οποίο, σε προηγούμενες επαφές μας, έχετε δεσμευτεί για την αντικατάστασή του. Παρακαλώ πολύ όπως πάρετε θέση και μας ενημερώσετε σχετικά με την επαναλειτουργία τού καταστήματος της Τράπεζας Πειραιώς στα Φιλιατρά. Οι πολίτες των Φιλιατρών αξίζουν μια απάντηση κι όχι την αδιαφορία σας, γιατί όταν χρειάστηκε ήταν εκεί να στηρίξουν την Τράπεζα Πειραιώς, πράγμα που ακόμα κάνουν».