Αυξήθηκαν οι επισκέπτες σε μουσεία και αρχαιολογικούς χώρους, σε όλη την Ελλάδα, τον περασμένο Οκτώβριο, αλλά και την περίοδο Ιανουάριος-Οκτώβριος 2017, σε σύγκριση με τον αντίστοιχο μήνα αλλά και το σχετικό διάστημα του 2016.
Οι επισκέπτες προτιμούν, σύμφωνα με τα στοιχεία της ΕΛΣΤΑΤ για το εν λόγω δεκάμηνο, τον ιερό βράχο της Ακρόπολης (2.510.397 επισκέπτες) και το Μουσείο της (1.428.037), το Εθνικό Αρχαιολογικό Μουσείο (489.279), το Μουσείο Ηρακλείου (404.660) και την Κνωσό (612.119).
Τι προσελκύει όμως τους επισκέπτες; Το όνομα «Ακρόπολη» δεν αρκεί για να κάνει τη διαφορά, υπογράμμισε ο διευθυντής του Μουσείου Ακρόπολης, Δημήτρης Παντερμαλής.
«Ποιο brand name μπορεί να σταθεί σήμερα εάν δεν προσφέρεις κάτι;», τόνισε στο ΑΠΕ, συμπληρώνοντας ότι το Μουσείο Ακρόπολης προσπαθεί να ανανεώνεται συνεχώς, δίνοντας το παράδειγμα της περιοδικής έκθεσης «Ελευσίνα. Τα Μεγάλα Μυστήρια», που εγκαινιάζεται την Κυριακή 25 Φεβρουαρίου, ή του προγράμματος «Ψηφιακό Μουσείο», που συμβαδίζει με τις νέες ψηφιακές εφαρμογές. «Το βασικό είναι το μουσείο να παρακολουθεί τους επισκέπτες του, να είναι στραμμένο προς αυτούς, να προσπαθεί να αφουγκράζεται τις προσδοκίες του και, στον βαθμό που μπορεί, να τις ικανοποιεί. Κάτι που δεν είναι τόσο απλό όσο ακούγεται, αλλιώς θα το έκαναν πάρα πολλοί».
Διαβάστε περισσότερα εδώ: iefimerida.gr