Στη συνέντευξη τύπου την οποία παραχωρήσαμε στις 26 Ιουλίου 2019, θέσαμε συγκεκριμένα ερωτήματα, τόσο προς τη Διοίκηση του Δημοτικού Λιμενικού Ταμείου, όσο και προς το Δήμο, τα οποία αφορούσαν την τιμολογιακή πολιτική του πάρκινγκ μπροστά από το Ν.Ο.Κ., το οποίο διαχειρίζεται ιδιώτης και η οποία δεν ήταν σύμφωνη με τους όρους παραχώρησης του χώρου.
Μέχρι σήμερα είδαμε μία ταμπέλα στην είσοδο του πάρκινγκ, η οποία αναφέρει τη σύμφωνη με τους όρους παραχώρησης τιμολογιακή πολιτική και την είσπραξη στην είσοδο 2,00 ευρώ (ο διαχειριστής προεξοφλεί ότι η διαμονή θα διαρκέσει περισσότερο από μία ώρα) αντί των 3,00 ευρώ που μέχρι τώρα εισέπραττε. Δεν είδαμε κάποια ανακοίνωση, είτε του Δημοτικού Λιμενικού Ταμείου, είτε του Δήμου, με την οποία να ενημερώνονται οι δημότες για την επαναφορά της τιμολογιακής πολιτικής στα συμφωνηθέντα, να ζητείται συγγνώμη από τους δημότες για τα πρόσθετα χρήματα που κατέβαλαν και να αναλαμβάνεται η ευθύνη της δυσλειτουργίας, από αυτόν ο οποίος είχε την ευθύνη παρακολούθησης της σύμβασης.
Στην ίδια συνέντευξη αναφερθήκαμε στον προβληματισμό μας για την πιλοτική εγκατάσταση τεχνολογίας 5G στην πόλη μας και τονίσαμε ότι αυτή τη στιγμή είναι αναγκαία η δημοσιοποίηση :
1. Της Απόφασης της Εθνικής Επιτροπής Τηλεπικοινωνιών (η οποιουδήποτε άλλου υπεύθυνου κρατικού φορέα) η οποία επιτρέπει στη WIND τη χρησιμοποίηση της τεχνολογίας 5G και τη πιλοτική της εγκατάσταση στην Καλαμάτα ( Εννοείται ότι πιστοποιήσεις των επί μέρους μηχανημάτων – εξαρτημάτων δεν επαρκούν.) και
2. Της Σύμβασης την οποία υπέγραψε ο Δήμος με τη εταιρεία, για να εκτιμήσουμε τα άμεσα χειροπιαστά οφέλη του από αυτή τη συμφωνία.
Ούτε σε αυτό μας το αίτημα λάβαμε απάντηση από τη Δημοτική Αρχή..
Δημιουργούνται εύλογα ερωτήματα, όταν, η κατά τα άλλα λαλίστατη Δημοτική Αρχή, για τα δύο αυτά θέματα τηρεί σιγήν ιχθύος, οδηγώντας μας να συμπεράνουμε ότι σε σειρά σημαντικών θεμάτων λειτουργεί με αδιαφανή τρόπο.