Οι συνεχείς οχλήσεις προς τα μέλη της παράταξής μας των επιχειρηματιών του τουρισμού που αγωνιούν για τις εξελίξεις στον Πελοποννησιακό τουρισμό, συνοδεύτηκαν από οδυνηρή έκπληξη, μόλις φανερώθηκε τι σχεδιάζει ερήμην των πάντων η Περιφερειακή Αρχή Πελοποννήσου και αποδεικνύουν πως οι λάθος ενέργειες στη διαχείριση του Πελοποννησιακού τουρισμού , δεν έχουν τέλος .
Λάθη σωρηδόν, τα οποία την κρίσιμη ώρα του τόπου, στοιχίζουν σε έσοδα και θέσεις εργασίας. Το φάσμα της ανεργίας είναι ορατό για πληθώρα πολιτών και επέρχεται συγχρόνως και η απαξίωση του πάλαι ποτέ ανερχόμενου τουριστικού προϊόντος της Πελοποννήσου .
Κάποια πρωτοβουλία της Περιφερειακής Αρχής δυστυχώς δεν εξελίσσεται σε ότι αφορά τη στήριξη των πτήσεων στον Αερολιμένα Καλαμάτας και καμία πρωτοβουλία σε ότι αφορά την ενίσχυση της εξωστρέφειας , προσαρμοσμένη στα νέα δεδομένα που δημιούργησε η πανδημία του covid19.
Βλέπουμε συγχρόνως και ένα ριμέϊκ, των ενεργειών της Νομαρχιακής Αυτοδιοίκησης της προηγούμενης 10ετίας (τότε όμως πρωτοπόρες και καινοτόμες ως ενέργειες), με Infokiosk και banner σε λεωφορεία του ΚΤΕΛ , που σήμερα όμως, προκαλούν θλίψη, διότι φανερώνουν στειρότητα ιδεών που να ανταποκρίνονται στα δεδομένα του σήμερα.
Η κρίση στον τουρισμό και στα επαγγέλματα που αυτός συμπαρασύρει μεγαλώνει και το αεροδρόμιο της Καλαμάτας από πρωτοπόρο σε ανάπτυξη, σταδιακά γίνεται ουραγός, με ακυρώσεις πτήσεων.
“Ενώ ο τόπος μαραζώνει, οι ιθύνοντες της Πελοποννήσου είχαν τη …φαεινή ιδέα να αλλάξουν στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, μέχρι και το λογότυπο της Πελοποννήσου, κρυφίως και χωρίς τη στοιχειώδη διαβούλευση με όσους έχουν αποκτήσει εμπειρία και έχουν σχετικές γνώσεις”
Κανόνας απαράβατος είναι πως ποτέ, μα ποτέ, στο σύγχρονο μάρκετινγκ δεν αλλάζεις το επιτυχημένο σου λογότυπο και μάλιστα εν μέσω αναταραχής και κρίσης, διότι πιθανόν νιώθεις δυσανεξία επειδή το έχει λανσάρει άλλος και όχι εσύ και προσπαθείς να περάσεις άλλη εικόνα , άλλη οπτική του προορισμού Μυθική Πελοπόννησος.
Θέλοντας η νέα Περιφερειακή Αρχή να απαλείψει το πρόθεμα Μυθική, επειδή αποτελούσε έργο της προηγούμενης Περιφερειακής Αρχής, παρέμεινε μόνο στο Πελοπόννησος. Θέλοντας δε, να διαφοροποιηθεί έτι περισσότερο από το υπάρχον λογότυπο, άλλαξε χρωματισμό, γραμματοσειρά και άλλα στοιχεία.
Φευ ….. δυστυχώς στην πρεμούρα της αλλαγής , ανέβηκε στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, ένα σήμα, που από την πρώτη ματιά παραπέμπει σε ναζιστικό σήμα και δημιουργεί φρικιαστικούς συνειρμούς περί ομοιότητας με θύμησες που έχουν συγκλονίσει αρνητικά την ανθρωπότητα.
Επιτέλους κ.Νίκα, σταματήστε την καταστροφική σας πορεία , σεβαστείτε την αγωνία των ανθρώπων της επιβίωσης που βλέπουν πως από τις ατυχείς σας ενέργειες χάνεται το στοίχημα του τουρισμού στην Πελοπόννησο και φυσικά, οφείλετε να αποσύρετε το ατυχές νέο λογότυπο”.