Η ζωή στο γραφείο είναι πολύπλοκη. Ο όγκος της δουλειάς, οι πιεστικές προθεσμίες και οι λεπτές κόκκινες γραμμές που ανά πάσα στιγμή πρέπει να χαράσσονται ανάμεσα στους συναδέλφους, δημιουργούν ένα περιβάλλον γεμάτο στρες εντός του οποίου καλείσαι να λειτουργείς καθημερινά και για πολλές ώρες.
Χωρίς να το καταλαβαίνεις, πολλές φορές επιβαρύνεις κι εσύ ο ίδιος την ήδη δύσκολη εργάσιμη μέρα σου. Ιδού 10 λάθη που πιθανότατα τα κάνεις σε καθημερινή βάση χωρίς να συνειδητοποιείς πόσο στοιχίζουν στην κούραση αλλά και στην απόδοσή σου.
Πηγαίνεις αργοπορημένη στη δουλειά
Ακόμη και αν η διεύθυνση σου έχει δώσει το ελεύθερο να οργανώνεις μόνη το πρόγραμμα σου, δεν έχεις ούτε λόγο ούτε συμφέρον να ξεκινάς την εργάσιμη αργότερα από τους συναδέλφους σου. Πρόσφατη έρευνα του Πανεπιστημίου της Washington αναφέρει πως οι εργοδότες έχουν την τάση να θεωρούν πιο παραγωγικούς τους εργαζόμενους που ξεκινούν τη δουλειά από το πρωί. Εννοείται ότι θέλεις να είσαι μία απ’ αυτούς.
Ξεκινάς τη μέρα τσεκάρωντας το e-mail
Emails: Ατελείωτα, εκνευριστικά, αγχωτικά. Σχεδόν όλοι μας, καταπιανόμαστε μαζί τους με το που καθόμαστε μπροστά από τον υπολογιστή του γραφείου μας. Και όλοι μας κάνουμε λάθος.
Συνέχεια άρθρου εδώ
Πηγή: missbloom.gr