Συγγνώμη από τους πελάτες της ζήτησε σιδηροδρομική εταιρεία στην Ιαπωνία γιατί ένα από τα δρομολόγιά της ξεκίνησε 25 δευτερόλεπτα νωρίτερα.
Η αντίδραση της West Japan Railways προκλήθηκε επειδή το δρομολόγιο των 7:12 το πρωί της Παρασκευής αναχώρησε στις 7:11 και 35 δευτερόλεπτα.
Αν και, κατά την ίδια πηγή, ο οδηγός αντιλήφθηκε το λάθος του, επειδή ο σταθμός ήταν άδειος αποφάσισε να μην σταματήσει αλλά να συνεχίσει κανονικά το δρομολόγιό του.
Όπως αποδείχθηκε, όμως, στο σταθμό υπήρχαν επιβάτες που υπολόγιζαν ότι θα προλάβουν το τραίνο των 7:12.
Αυτοί οι επιβάτες ήταν που κατήγγειλαν το περιστατικό τον σταθμάρχη ο οποίος με τη σειρά του ενημέρωσε την εταιρεία.

Πηγή: usay.gr